Ubieganie się o rekompensatę

Misją SKYCOP jest zagwarantowanie wszystkim pasażerom, którzy z winy linii lotniczych nie mogli planowo odbyć swoich lotów, należnego im odszkodowania od przewoźnika – rekompensata może być przyznana w przypadku opóźnienia lotu powyżej 3 godzin lub odwołania lotu bez powiadomienia pasażera z 14-dniowym wyprzedzeniem, na podstawie rozporządzenia EC 261/2004. Nasz zespół wysoko wykwalifikowanych specjalistów z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży lotniczej służy pomocą w jak najszybszym i bezproblemowym wypłaceniu odszkodowania.

Masz prawo do odszkodowania, jeśli:

Wypełnij formularz

Proces składania reklamacji jest całkowicie bezpłatny. Prowizję pobieramy dopiero po otrzymaniu rekompensaty. Złożenie wniosku zajmuje mniej niż 3 minuty. Możesz od razu dowiedzieć się, czy przysługuje Ci odszkodowanie za lot.

Będziemy walczyć o Twoje prawa

Skontaktujemy się z liniami lotniczymi w Twoim imieniu. Zadbamy, abyś otrzymał sprawiedliwą i pełną rekompensatę.

Otrzymaj nawet 600 euro

This is custom heading element

Jakiej rekompensaty powinienem się spodziewać?

Rekompensata za opóźniony lot zależy od wielu czynników: Odległość lotu, Czas opóźnienia, Warunki pogodowe, Sytuacje nadzwyczajne

250 euro

Jeśli dystans podróży był mniejszy niż 1500 km, a do celu dotarłeś z ponad 3 godzinnym opóźnieniem.

400 euro

Jeśli dystans podróży wynosił od 1 500 km do 3 500 km poza UE, a do celu dotarłeś z ponad 3 godzinnym opóźnieniem.

600 euro

Jeśli dystans podróży był większy niż 3500 km, a do celu dotarłeś z ponad 3 godzinnym opóźnieniem.

Często Zadawane Pytania

Znajdź odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące regulacji UE, praw pasażerów oraz Skycop.

Twój lot opóźnił się lub został odwołany?

Złóż wniosek już teraz i zostaw nam resztę formalności.