Linie lotnicze nie zapłacą ci za zakłócony lot?

Jesteśmy gotowi chronić Twoje prawa!

Złóż wniosek!

Zawsze wiemy, co robić

Tylko 1 na 10 podróżnych, którzy zgłaszają swoje roszczenia bezpośrednio liniom lotniczym, uzyskuje odszkodowanie. Staramy się pomóc pozostałym 9.

Płacisz tylko wtedy, gdy otrzymujesz odszkodowanie

Bez ukrytych opłat i małych druczków. Nasi klienci są zawsze w pełni świadomi tego, za co płacą i czego mogą od nas oczekiwać.

Bądź na bieżąco

Nasz przejrzysty i prosty w obsłudze panel użytkownika pozwala na przesyłanie wszystkich niezbędnych informacji i monitorowanie podejmowanych przez nas działań.

Linie lotnicze nie zawsze wywiązują się ze swoich zobowiązań

Poznaj swoje prawa jako pasażer i domagaj się odszkodowania za lot

Lot opóźnił się o ponad 3 godziny

Czy wiesz, że średniej wielkości samolot pasażerski może pomieścić około 200 podróżnych, a niektóre Boeingi zabierają na pokład nawet 600 osób? Rozumiemy, że bezpieczny przewóz tak wielu pasażerów do miejsca docelowego to ogromna odpowiedzialność i zawsze lepiej jest opóźnić lub nawet odwołać lot, jeżeli pomoże to zapewnić bezpieczeństwo klientów. Jednak w wielu przypadkach opóźnienia i odwołania lotów są spowodowane złym planowaniem, niewłaściwą obsługą techniczną lub zbyt małą sprzedażą biletów – odpowiedzialność ponosi wtedy linia lotnicza. Jeśli lot jest opóźniony o więcej niż 3 godziny, nie jest to tylko niedogodność, ale poważne zakłócenie, za które linie lotnicze są winne pasażerom odszkodowanie.

Lot został odwołany


Czasami start jest niemożliwy z powodu tzw. siły wyższej.

Należy jednak pamiętać, że w praktyce tylko niewielki procent odwołanych lotów wynika z poważnych problemów związanych z bezpieczeństwem.

Linie lotnicze nie mają żadnego wytłumaczenia, aby anulować lot bez ważnego powodu. Jeśli więc Twój lot został odwołany później niż 14 dni przed planowanym wylotem, wypełnij formularz zgłoszeniowy, ponieważ możesz być uprawniony do ubiegania się o odszkodowanie!

Odmowa wejścia na pokład

Czasami linie lotnicze sprzedają więcej biletów niż jest miejsc w samolocie z nadzieją, że nie wszyscy pasażerowie się pojawią. Takie działania, które pomagają przewoźnikom zmaksymalizować ich zyski, mogą stanowić obciążenie dla niczego niepodejrzewających podróżnych. Jeśli przybyłeś na lotnisko o czasie, przeszedłeś wszystkie kontrole, a następnie odmówiono Ci wejścia na pokład z powodu overbookingu, masz prawo domagać się odszkodowania.

Wybrane fakty

95
Reklamacji składanych przez pasażerów na własną rękę jest odrzucanych przez linie lotnicze.
10
Europejczyków doświadczyło opóźnionego lub odwołanego lotu.
30
lotów jest odwoływanych na całym świecie każdego miesiąca.

Twój lot został odwołany lub opóźniony o więcej niż 3 godziny?

Złóż wniosek, a my zajmiemy się resztą.

Złóż wniosek!