Odwołany lot pokrzyżował Ci plany?

Statystyki pokazują, że co dziesiąty Europejczyk doświadczył niedogodności związanych z podróżą po tym, jak dowiedział się, że jego lot został odwołany. Czy miałeś podobny problem?

Czy wiesz, że w takim przypadku możesz być uprawniony do odszkodowania za lot?

Uzyskaj do 600 € za osobę!

Sprawdź sumę odszkodowania

Lub
Dowiedz się więcej o twojej sprawie

Co zrobić, jeśli chcesz otrzymać odszkodowanie za odwołany lot?

  1. Niestety nie wystarczy wiedzieć, że Twój lot został odwołany. Musisz pojawić się na lotnisku i odprawić, w innym wypadku nie będziesz mógł ubiegać się o odszkodowanie.
  2. Jeżeli Twój lot został odwołany, Twój przewoźnik musi zapewnić Ci darmowe posiłki i napoje, masz prawo do dwóch darmowych rozmów telefonicznych, użycia e-maila albo wysłania darmowego faksu. Jeżeli musisz czekać na swój lot jedną lub więcej nocy, przewoźnik jest zobowiązany do zapewnienia Ci darmowego zakwaterowania, a także zapłacenia za transport do i z hotelu.
  3. Nie przyjmuj żadnych odszkodowań, które wymagają, abyś zrzekł się prawa do późniejszych roszczeń.
  1. Złóż wniosek o odszkodowanie jak najszybciej, ponieważ różne kraje mają swoje własne okresy składania wniosków.
  2. Jeżeli leciałeś z przyjaciółmi lub z rodziną, pamiętaj, że każdy pasażer jest upoważniony do odszkodowania.
  3. Jeżeli byłeś w służbowej podróży i Twój bilet został kupiony przez firmę, nie martw się. Odszkodowanie należy się osobie, której dane znajdują się na bilecie.

Skycop działa w oparciu o przepisy Komisji Europejskiej

Podróżując samolotem jesteś chroniony przepisami rozporządzenia (WE) nr 261/2004. Tylko nieliczni pasażerowie znają swoje prawa, a wielu z nich nie posiada wiedzy prawnej, by domagać się odszkodowania za odwołane loty – nawet jeśli wiedzą, że powinni!

Jakich odszkodowań możesz oczekiwać?

Linie lotnicze muszą poinformować o odwołanym locie nie później niż na 14 dni przed datą odlotu. W przeciwnym wypadku jest to klasyfikowane jako poważne zakłócenie podróży i możesz ubiegać się o odszkodowanie.

€ 250

Jeśli dotarłeś do miejsca docelowego z opóźnieniem większym niż 3 godziny, a pokonany dystans wynosił mniej niż 1 500 km.

€ 400

Jeżeli dystans wyniósł pomiędzy 1 500 a 3 500 km a Ty dotarłeś do miejsca docelowego z opóźnieniem dłuższym niż 3 godziny.

€ 600

Jeżeli dystans wyniósł ponad 3 500 km, a Ty dotarłeś do miejsca docelowego z opóźnieniem dłuższym niż 3 godziny.

Europejskie prawa dotyczące pasażerów linii lotniczych mają zastosowanie w przypadku

  1. Jeżeli Twój lot jest wewnątrz UE i jest obsługiwany przez przewoźnika z UE lub spoza UE.
  2. Jeżeli Twój lot zakończył się w UE, a rozpoczął się poza UE i był obsługiwany przez linię lotniczą z UE.
  3. Jeżeli Twój lot rozpoczął się w UE, a zakończył w kraju spoza UE i był obsługiwany przez przewoźnika z UE lub spoza UE.

UE oznacza 28 krajów UE, w tym Gwadelupę, Gujanę Francuską, Martynikę, Wyspę Reunion, Majottę, Saint-Martin (Antyle Francuskie), Azory, Maderę i Wyspy Kanaryjskie oraz Islandię, Norwegię i Szwajcarię.
Ukraina, Turcja i Izrael również mają swoje przepisy dotyczące ochrony praw pasażerów linii lotniczych.

Dlaczego lepiej złożyć wniosek o odszkodowane z pomocą Skycop?

  1. Najwyższe standardy

    Skycop przestrzega najwyższych standardów operacyjnych i biznesowych, lokalnego i unijnego prawodawstwa oraz przepisów rozporządzenia WE 261.

  2. Ponad 26 mln € europejskich roszczeń

    Firma Skycop, zajmująca się odszkodowaniami lotniczymi, zarządza pulą ponad 26 mln euro europejskich roszczeń. Opłata jest pobierana dopiero po rozpatrzeniu sprawy, po otrzymaniu odszkodowania od linii lotniczych.

  1. O nas w wiadomościach

    Działalność Skycop jest również opisywana przez główne media, takie jak Forbes, Yahoo, Aviation Pros, 50 sky shades and China Aviation Daily.

  2. Doskonały wskaźnik zaufania

    Rozwiązaliśmy już problemy tysięcy klientów z całego świata, którzy doświadczyli zakłóceń lotów w różnych liniach lotniczych. Więcej informacji można znaleźć w recenzjach naszych klientów

Opinie naszych klientów

Thomas6 miesiące ago

“Professionell, schnell und einfach. Dem ist nichts hinzuzufügen. Ich habe meine
Entschädigung erhalten und hatte keinen Ärger damit. Danke Skycop!”

Nicolas P6 miesiące ago

“Danke für Eure Hilfe, meine Flugentschädigung zu bekommen. Tolle Sache.”

Andea Klajov7 miesiące ago

“Die Fluggesellschaften waren zwar echt kreativ beim Finden von Gründen,
warum ich keine Flugentschädigung erhalten sollte. Aber der hohe Wissensstand und die
Hartnäckigkeit von Skycop haben sich ausgezahlt: Mit nur einigen E-Mails war die Sache
erledigt und ich habe meine Entschädigung erhalten. Tausend Dank.”

Czy twój lot został odwołany w ciągu ostatnich 3 lat?

Po prostu podaj nam szczegóły lotu, a my sprawdzimy czy należą ci się pieniądze