Nie pozwolono Ci wejść na pokład, z powodu zbyt wiele sprzedanych biletów?

Obecnie overbooking to powszechna praktyka. Linie lotnicze sprzedają więcej biletów niż jest miejsc w samolocie, żeby zmaksymalizować zyski – często zdarza się, że kilku pasażerów się nie zjawia i pozostają puste fotele. To bardzo nieprzyjemna sytuacja, kiedy Twoje plany są pokrzyżowane z winy przewoźnika. W takiej sytuacji każdy pasażer, któremu odmówiono wejścia na pokład samolotu z powodu nadsprzedaży biletów, jest upoważniony do odszkodowania!

Jeżeli nie wpuszczono Cię na pokład samolotu z powodu overbookingu, nie martw się. Możesz otrzymać do 600 € od osoby!

Sprawdź sumę odszkodowania

Lub
Dowiedz się więcej o twojej sprawie

Co zrobić, kiedy nastąpiła nadsprzedaż biletów na lot?

  1. Niestety nie wystarczy sama wiedza, że nastąpiła nadsprzedaż biletów na Twój lot. Wciąż musisz przyjść pojawić się na lotnisku i dokonać odprawy. Po tym jak dostaniesz odmowę wejścia na pokład, przewoźnik musi przekazać Ci informacje o innym transporcie.
  2. Jeżeli chcesz otrzymać odszkodowanie, musisz posiadać dowód na piśmie, że odmówiono Ci wejścia na pokład. Powinien on zostać umieszczony na nowej karcie pokładowej lub kwicie bagażowym. Jeśli nie masz go, skontaktuj się z personelem przewoźnika.
  1. Jeżeli nastąpiła nadsprzedaż biletów na Twój lot, przewoźnik musi zapewnić Ci darmowe posiłki i napoje. Oprócz tego przysługuje Ci prawo do dwóch darmowych połączeń telefonicznych, skorzystania z e-maila lub faksu. Jeżeli jesteś zmuszony czekać na lot jedną lub więcej nocy, przewoźnik jest zobowiązany, aby zapewnić Ci zakwaterowanie, w tym transport z i do hotelu.
  2. Jeżeli leciałeś z przyjaciółmi lub z rodziną, nie zapomnij, że każdy pasażer jest upoważniony do odszkodowania.
  3. Jeżeli byłeś w służbowej podróży i Twój bilet został kupiony przez firmę, nie martw się. Odszkodowanie należy się osobie, której imię znajduje się na bilecie.

Skycop – godny zaufania partner działający w oparciu o przepisy Komisji Europejskiej.

Podróżując samolotem jesteś chroniony przepisami rozporządzenia (WE) nr 261/2004. Niewielu pasażerów jest świadomych tych praw konsumentów, a wielu z nich nie posiada wiedzy prawnej, by domagać się odszkodowania za odwołane loty – nawet jeśli wiedzą, że powinni!

Jakich odszkodowań możesz oczekiwać?

€ 250

Jeśli dotarłeś do miejsca docelowego z opóźnieniem większym niż 3 godziny, a pokonany dystans wynosił mniej niż 1 500 km.

€ 400

Jeżeli dystans wyniósł pomiędzy 1 500 a 3 500 km a Ty dotarłeś do miejsca docelowego z opóźnieniem dłuższym niż 3 godziny.

€ 600

Jeżeli dystans wyniósł ponad 3 500 km, a Ty dotarłeś do miejsca docelowego z opóźnieniem dłuższym niż 3 godziny.

Czego możesz oczekiwać, po tym jak nie zostaniesz wpuszczony na pokład samolotu z powodu nadsprzedaży biletów?

W takiej sytuacji możesz:

  1. Otrzymać zwrot pełnej ceny biletu w ciągu 7 dni od daty incydentu
  2. Otrzymać bilet na następny lot do Twojego miejsca docelowego wedle podobnych warunków
  3. Albo wybrać późniejszy lot wedle tych samych warunków

Jeśli zdecydujesz się podróżować inną trasą i będziesz musiał poczekać, przewoźnik jest zobowiązany zapewnić Ci bezpłatne posiłki i napoje, dostęp do dwóch bezpłatnych połączeń, umożliwić dostęp do poczty elektronicznej lub do bezpłatnego faksu. Jeśli musisz czekać na lot przez jedną lub więcej nocy, musisz otrzymać bezpłatne zakwaterowanie w hotelu, w tym transport z i na lotnisko.

Sprawdź, czy europejskie prawa dotyczące pasażerów linii lotniczych mają zastosowanie w Twoim przypadku

  1. Jeżeli Twój lot jest wewnątrz UE i jest obsługiwany przez przewoźnika z UE lub spoza UE.
  2. Jeżeli Twój lot rozpoczął się poza UE, zakończył się w UE i był obsługiwany przez linię lotniczą z UE.
  3. Jeżeli Twój lot rozpoczął się w UE, zakończył się w kraju spoza UE I był obsługiwany przez przewoźnika z UE lub spoza UE.

UE oznacza 28 krajów UE, w tym Gwadelupę, Gujanę Francuską, Martynikę, Wyspę Reunion, Majottę, Saint-Martin (Antyle Francuskie), Azory, Maderę i Wyspy Kanaryjskie oraz Islandię, Norwegię i Szwajcarię.
Ukraina, Turcja i Izrael również mają swoje przepisy dotyczące ochrony praw pasażerów linii lotniczych.

Dlaczego lepiej złożyć wniosek o odszkodowane z pomocą Skycop?

  1. Najwyższe standardy

    Skycop przestrzega najwyższych standardów operacyjnych i biznesowych, lokalnego i unijnego prawodawstwa oraz przepisów rozporządzenia WE 261.

  2. Ponad 3 mln euro roszczeń

    Przedsiębiorstwo odszkodowawcze Skycop zarządza obecnie pulą ponad 3 mln EUR europejskich roszczeń odszkodowawczych. Opłatę za sukces pobiera się dopiero po rozpatrzeniu sprawy i otrzymaniu odszkodowania od linii lotniczych.

  1. O nas w wiadomościach

    Działalność Skycop jest również opisywana przez główne media, takie jak Forbes, Yahoo, Aviation Pros, 50 sky shades and China Aviation Daily.

  2. Doskonały wskaźnik zaufania

    Rozwiązaliśmy już problemy tysięcy klientów z całego świata, którzy doświadczyli zakłóceń lotów w różnych liniach lotniczych. Więcej informacji można znaleźć w recenzjach naszych klientów.

Opinie naszych klientów

Thomas4 miesiące ago

“Professionell, schnell und einfach. Dem ist nichts hinzuzufügen. Ich habe meine
Entschädigung erhalten und hatte keinen Ärger damit. Danke Skycop!”

Nicolas P4 miesiące ago

“Danke für Eure Hilfe, meine Flugentschädigung zu bekommen. Tolle Sache.”

Andea Klajov5 miesiące ago

“Die Fluggesellschaften waren zwar echt kreativ beim Finden von Gründen,
warum ich keine Flugentschädigung erhalten sollte. Aber der hohe Wissensstand und die
Hartnäckigkeit von Skycop haben sich ausgezahlt: Mit nur einigen E-Mails war die Sache
erledigt und ich habe meine Entschädigung erhalten. Tausend Dank.”

Odmówiono ci wpuszczenia na pokład z powodu braku wolnych miejsc w ciągu ostatnich 6 lat?

Just give us your flight details and we’ll let you know if you’re owed money.