Czy Twój lot został opóźniony?

W ciągu miesiąca około pół miliona lotów zostaje opóźnionych lub odwołanych, ale tylko niewielka część pasażerów linii lotniczych jest świadoma, że w takich przypadkach ma prawo do odszkodowania.

Opóźnienie lotu jest uważane za opóźnienie, jeśli Twój lot kończy się 3 godziny później niż oczekiwano.

Twój lot został opóźniony? Nie martw się, ponieważ masz prawo do otrzymania do 600 € rekompensaty za osobę!

Sprawdź sumę odszkodowania

Lub
Dowiedz się więcej o twojej sprawie

Co zrobić, jeśli chcesz otrzymać odszkodowanie za odwołany lot?

  1. Niestety nie wystarczy wiedzieć, że Twój lot jest opóźniony. Musisz pojawić się na lotnisku i odprawić, w innym wypadku nie będziesz mógł ubiegać się o odszkodowanie.
  2. Jeżeli Twój lot został odwołany, Twój przewoźnik musi zapewnić Ci darmowe posiłki i napoje, masz prawo do dwóch darmowych rozmów telefonicznych, użycia e-maila albo wysłania darmowego faksu. Jeżeli musisz czekać na swój lot jedną lub więcej nocy, przewoźnik jest zobowiązany do zapewnienia Ci darmowego zakwaterowania, a także zapłacenia za transport z i do hotelu.
  3. Nie przyjmuj żadnych odszkodowań, które wymagają, abyś zrzekł się prawa do późniejszych roszczeń.
  1. Złóż wniosek o odszkodowanie jak najszybciej, ponieważ różne kraje mają swoje własne okresy składania wniosków.
  2. Jeżeli leciałeś z przyjaciółmi lub z rodziną, nie zapomnij, że każdy pasażer jest upoważniony do odszkodowania.
  3. Jeżeli byłeś w służbowej podróży i Twój bilet został kupiony przez firmę, nie martw się. Odszkodowanie należy się osobie, której imię znajduje się na bilecie.

Twoje prawa są chronione rozporządzeniami Komisji Europejskiej

Podróżując samolotem jesteś chroniony przepisami rozporządzenia (WE) nr 261/2004. Niewielu pasażerów jest świadomych tych praw konsumentów, a wielu z nich nie posiada wiedzy prawnej, by domagać się odszkodowania za odwołane loty – nawet jeśli wiedzą, że są do niego upoważnieni. Nawet jeśli wiedzą, że należy im się odszkodowanie, komunikacja z liniami lotniczymi nie jest taka prosta!

Jakich odszkodowań możesz oczekiwać?

Odszkodowania za opóźnienia lotów zależą od wielu czynników takich jak: Dystans lotu, Długość opóźnienia, Warunki pogodowe.

• Sytuacje wyjątkowe

€ 250

Jeśli dotarłeś do miejsca docelowego z opóźnieniem większym niż 3 godziny, a pokonany dystans wynosił mniej niż 1 500 km.

€ 400

Jeżeli dystans wyniósł pomiędzy 1 500 a 3 500 km a Ty dotarłeś do miejsca docelowego z opóźnieniem dłuższym niż 3 godziny.

€ 600

Jeżeli dystans wyniósł ponad 3 500 km, a Ty dotarłeś do miejsca docelowego z opóźnieniem dłuższym niż 3 godziny.

Nawet jeśli nie jesteś pewny, sprawdzimy szczegóły i ocenimy zasadność Twojego roszczenia. Wszystko co musisz zrobić, to wprowadzić szczegóły dotyczące Twojego lotu i złożyć wniosek. My zajmiemy się resztą.

Wypełnij wniosek o odszkodowanie

Europejskie prawa dotyczące pasażerów linii lotniczych mają zastosowanie w przypadku

  1. Jeżeli Twój lot jest wewnątrz UE i jest obsługiwany przez przewoźnika z UE lub spoza UE.
  2. Jeżeli Twój lot rozpoczął się poza UE, zakończył się w UE i był obsługiwany przez linię lotniczą z UE.
  3. Jeżeli Twój lot rozpoczął się w UE, zakończył się w kraju spoza UE I był obsługiwany przez przewoźnika z UE lub spoza UE.

UE oznacza 28 krajów UE, w tym Gwadelupę, Gujanę Francuską, Martynikę, Wyspę Reunion, Majottę, Saint-Martin (Antyle Francuskie), Azory, Maderę i Wyspy Kanaryjskie oraz Islandię, Norwegię i Szwajcarię.

Ukraina, Turcja i Izrael również mają swoje przepisy dotyczące ochrony praw pasażerów linii lotniczych.

Dlaczego lepiej złożyć wniosek o odszkodowane z pomocą Skycop?

  1. Najwyższe standardy

    Skycop przestrzega najwyższych standardów operacyjnych i biznesowych, lokalnego i unijnego prawodawstwa oraz przepisów rozporządzenia WE 261.

  2. Ponad 3 mln euro roszczeń

    Przedsiębiorstwo odszkodowawcze Skycop zarządza obecnie pulą ponad 3 mln EUR europejskich roszczeń odszkodowawczych. Opłatę za sukces pobiera się dopiero po rozpatrzeniu sprawy i otrzymaniu odszkodowania od linii lotniczych.

  1. O nas w wiadomościach

    Działalność Skycop jest również opisywana przez główne media, takie jak Forbes, Yahoo, Aviation Pros, 50 sky shades and China Aviation Daily.

  2. Doskonały wskaźnik zaufania

    Rozwiązaliśmy już problemy tysięcy klientów z całego świata, którzy doświadczyli zakłóceń lotów w różnych liniach lotniczych. Więcej informacji można znaleźć w recenzjach naszych klientów

Opinie naszych klientów

Thomas4 miesiące ago

“Professionell, schnell und einfach. Dem ist nichts hinzuzufügen. Ich habe meine
Entschädigung erhalten und hatte keinen Ärger damit. Danke Skycop!”

Nicolas P4 miesiące ago

“Danke für Eure Hilfe, meine Flugentschädigung zu bekommen. Tolle Sache.”

Andea Klajov5 miesiące ago

“Die Fluggesellschaften waren zwar echt kreativ beim Finden von Gründen,
warum ich keine Flugentschädigung erhalten sollte. Aber der hohe Wissensstand und die
Hartnäckigkeit von Skycop haben sich ausgezahlt: Mit nur einigen E-Mails war die Sache
erledigt und ich habe meine Entschädigung erhalten. Tausend Dank.”

Czy zdarzył ci się opóźniony lot w ciągu ostatnich 6 lat?

Po prostu podaj nam szczegóły lotu, a my sprawdzimy czy należą ci się pieniądze